Размер шрифта: A A A
Цвет сайта: A A A A

Жамият

Асакадаги “рекетчи” аёллар, ноқонуний бозор, тартибсизлик ва гуруҳлар тортишуви қачонгача давом этади?

15.08.19 15:13

Асакадаги “рекетчи” аёллар, ноқонуний бозор, тартибсизлик ва гуруҳлар тортишуви қачонгача давом этади?

ЎзА мухбири ижтимоий тармоқларда тарқалган сотувчиларга босим ўтказиб, товламачилик қилаётган аёл ҳақидаги видеолавҳа бўйича суриштирув ўтказди. Видеолавҳадаги аёл аслида ким, бундай ҳолат қаерда содир бўлган эди?

Китоб – бебаҳо совға

15.08.19 14:53

Китоб – бебаҳо совға

Президентимиз томонидан илгари сурилган беш ташаббус доирасида тегишли ташкилотлар томонидан қатор чора-тадбирлар амалга оширилаётир.

“Toshkent City”га ишга киритиб қўяман”

15.08.19 14:25

“Toshkent City”га ишга киритиб қўяман”

Шерзод қишлоқдошлари ва бошқа фуқароларга Тошкент шаҳрида қурилаётган “Toshkent Sity”га ишга киритиб қўйишини, бу ерда 700-900 АҚШ доллари миқдорида ойлик маош олиши мумкинлигини айтиб, уларнинг ишончига киради.

Мақсад йўловчи ташишда хавфсизликни таъминлаш

15.08.19 14:22

Мақсад йўловчи ташишда хавфсизликни таъминлаш

Вазирлар Маҳкамасининг 2018 йил 19 майдаги “Ўзбекистон Республикаси Йўл хавфсизлигини таъминлаш тизимини янада такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги қарори ижросини таъминлаш мақсадида ҳар пайшанба ва жума куни Тошкент вилоятидаги йўловчи ташувчи уюшмалар ҳайдовчилари ва масъул ходимлар иштирокида профилактик суҳбатлар ўтказилади.

Судья нотўғри қарор чиқарса... бунга нима сабаб, билимсизликми, тажрибасизликми, бепарволикми? Қонунга ҳурматсизликми?

15.08.19 12:24

Судья нотўғри қарор чиқарса... бунга нима сабаб, билимсизликми, тажрибасизликми, бепарволикми? Қонунга ҳурматсизликми?

Президентимиз кўплаб маъруза ва чиқишларида “Одамларни рози қилишимиз керак” ёки “Инсон манфаатлари ҳамма нарсадан устун”, деган фикрларни таъкидлайди ва барчани шунга даъват этади.

Ҳамманинг дам олишга ҳаққи бор

15.08.19 11:09

Ҳамманинг дам олишга ҳаққи бор

Бундан кўзланган мақсад – ёшларда ватанпарварлик ҳиссини шакллантириш, уларни тенгдошлари каби чанқоқлик билан илм эгаллашга даъват этишдан иборат.

Чоштепа – азим Тошкентнинг янги турар жой массиви

15.08.19 10:50

Чоштепа – азим Тошкентнинг янги турар жой массиви

Аждодларимиз қадимдан яхши бир удумга риоя қилишган: кенг ва мустаҳкам уй қуриш, комил фарзандлар тарбиялаш, баҳаво иқлим-шароити яратадиган мирза ва бақа тераклар экиш ва албатта, мевали дарахтлар ўстириб – боғ-роғлар барпо қилишни ўзлари учун ҳам қарз, ҳам фарз деб ҳисоблашган.

Шифокорнинг қўли боғланиб, устига бензин сепилди — Андижонда инсон ҳаётига тажовуз (+видео)

22.07.19 11:22

Шифокорнинг қўли боғланиб, устига бензин сепилди — Андижонда инсон ҳаётига тажовуз (+видео)

Жорий йилнинг 21 август куни Андижон вилоят кўп тармоқли тиббиёт марказида даволанаётган бемор Аҳмедова Инобатхоннинг ўғли томонидан мазкур тиббиёт муассасасининг ортопедия ва жароҳатлар оқибатлари бўлими ходимларига нисбатан тажовуз амалга оширилди.

Бугун туғилган кун

04.11.18 10:11

Бугун туғилган кун

Саида Мирзиёева 1984 йил 4 ноябрда Фарғона вилояти Қўқон шаҳрида туғилган...


Янгиликлар :